Ανακοινώσεις

Άρθρα & Νέα

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Εάν υπάρχουν ενδείξεις ότι ένα παιδί αντιμετωπίζει κάποια διαταραχή στην αισθητηριακή ολοκλήρωση ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΜΟΛΥΒΙΟΥ

ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΜΟΛΥΒΙΟΥ

ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΛΛΗΨΕΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Όσον αφορά τα πρότυπα συλλήψεων, αυτά διαχωρίζονται ως εξής: Α. ΕΠΑΡΚΗ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ: ΤΡΙΠΟΔΙΚΗ ΑΠΛΗ : Σύλληψη του ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΠ-Υ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕ

Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΠ-Υ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕ

Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΠ-Υ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ Α.Π. (Γονέας παιδιού με σύνδρομο ΔΕΠ-Υ) Έχουμε 2 γιους στην οικογένειά μας και ο μεγαλύτερος (ο Γ….) έχει διαγνωστεί με σύνδρομο ΔΕΠ-Υ ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Hanen method

Hanen method

Hanen method of treating children with language and communication difficultiesΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΤΙΝΗΣ.ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ.ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Η μέθοδος ΗΑΝΕΝ μορφοποιήθηκε το 1977 στον Καναδά ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΥ

ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΥ

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι το τμήμα «Αξιολόγησης και Θεραπευτικής διαχείρισης Τραυλισμού» λειτουργεί με επιτυχία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην οδό Σπινθάρου 65, Ν. Κόσμο ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΟΧΗ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΟΧΗ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το παρόν έχει συνταχθεί από την Δ/νική ομάδα της ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Η προσοχή είναι μια ανώτερη εγκεφαλική λειτουργία που μας επιτρέπει να ξεχωρίζουμε και να ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΙΑΣ ΛΕΞΗΣ

ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΙΑΣ ΛΕΞΗΣ

Η ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ   -την κατασκεύασα με πλαστελίνη;-κόλλησα τα γράμματα στον μαγνητικό πίνακα; -την έγραψα στον πίνακα στο σπίτι ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ: ΔΙΑΣΠΑΣΗ

ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ: ΔΙΑΣΠΑΣΗ

ΔΙΑΣΠΑΣΕΙΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ, ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΓΙΑΝΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΗΛΙΕΒΑ ΜΕΛΙΝΑ, ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ. ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΓΡΙΜΠΑΒΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΙΟΡΔΑΝΗ ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πώς μαθαίνουν οι μαθητές

Πώς μαθαίνουν οι μαθητές

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Πώς μαθαίνουν οι μαθητές Στέλλα Βοσνιάδου, Καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ