Ανακοινώσεις

Κατηγορία: Εκπαίδευση

Τα βιβλία παρουσιάζονται με αλφαβητική σειρά

«365 μέρες χωρίς τηλεόραση»,

Μπενετ

ΕΚΔ. Καστανιώτης 1991

Ένα πολύ ωραίο βιβλίο που περιλαμβάνει 365 ιδέες πολύ πρακτικές όπου με χαμηλότατο κόστος μπορούμε να προσεγγίσουμε οποιοδήποτε παιδί μέσω έξυπνων και δημιουργικών παιδαγωγικών παιχνιδιών. Χρήσιμο βιβλίο για γονείς και εκπ/τικούς.

–*–

«Ανακαλύψτε το Μαθησιακό Στυλ του παιδιού σας»

M.WILLIS,V.HODSON
ΕΚΔ. ΕΝΑΛΙΟΣ 2000

Απαραίτητο βιβλίο για γονείς και εκπαιδευτικούς. Με πολύ απτό τρόπο και με μία πολύ επιβοηθητική αξιολογητική φόρμα, αναδεικνύει το πώς κάθε παιδί μαθαίνει με τον δικό του τρόπο μάθησης, κάτι που πρέπει να ενθαρρύνεται από το περιβάλλον και να αναγνωρίζεται. Μέσω του συστήματος πολλαπλών δεξιοτήτων, το βιβλίο εστιάζει στην ανακάλυψη αυτών που το παιδί μπορεί να κάνει και όχι σε αυτά που το παιδί δεν μπορεί να κάνει.
–*–

«Εγκέφαλος και Εκπαίδευση»

ΜΑΡΙΑ ΚΑΤΣΙΟΥ-ΖΑΦΡΑΝΑ
ΕΚΔ. ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ Α.Ε. 2001

Ένα βιβλίο που παρουσιάζει με πολύ αναλυτικό αλλά συνάμα και εύκολο τρόπο την νευρολογική διαδικασία της μάθησης και παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της Μοντεσσοριανής Αγωγής.

–*–

«Επιτυχία σε πρώτο πλάνο: Πώς Να Κερδίσεις το παιχνίδι στο Σχολείο»

Ρασιδάκη και Παντελή
ΕΚΔ. Ελληνικά Γράμματα 1999

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κύρια σε έφηβους μαθητές και περιλαμβάνει ποικίλες πρακτικές οδηγίες για την αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν στο Σχολείο, το διάβασμα, τις εξετάσεις, τους γονείς και τους φίλους καθώς επίσης και τρόπους για την ενίσχυση της αυτό-εκτίμησης. Ένα χρήσιμο βιβλίο τόσο για τους γονείς όσο και για τους εκπαιδευτικούς.

–*–

«Μαθαίνω πώς να μαθαίνω»

Χαμπαρντ Ρ
ΕΚΔ. Μαλλιάρης 1999

Μέσα από εύστοχες και χιουμοριστικές δραστηριότητες το συγκεκριμένο βιβλίο αποσκοπεί στην διδασκαλία δεξιοτήτων μελέτης και συγκέντρωσης της προσοχής με τελικό σκοπό να μάθει το παιδί πώς να μαθαίνει υπερπηδώντας τα καθημερινά εμπόδια. Είναι χρήσιμο βιβλίο για γονείς και εκπαιδευτικούς που θέλουν να διδάξουν με απλό τρόπο μεταγνωστικές δεξιότητες σε παιδιά από 8 ετών και άνω

–*–

«Μαθησιακές δυσκολίες : τι και γιατί» .

Παντελιάδου Σ.
ΕΚΔ. Ελληνικά Γράμματα 2000

Στο συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζονται με απλό αλλά επιστημονικό τρόπο ζητήματα διδασκαλίας παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Τα πρώτα κεφάλαια σχετίζονται με την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών ενώ στο μεγαλύτερο μέρος αναλύονται δραστηριότητες για την διδασκαλία γραφής, ανάγνωσης, ορθογραφίας, κατανόησης κειμένου και ενδυνάμωσης μεταγνωστικών δεξιοτήτων. Απευθύνεται κύρια σε εκπαιδευτικούς αλλά μπορεί να αποβεί χρήσιμο και σε γονείς.

–*–

«Παιχνιδογραμματική»,

Χορτιάτη Θ.
ΕΚΔ. Άγκυρα 2002

Μέσα από μία πλούσια έγχρωμη εικονογράφηση περιέχονται οι κανόνες γραμματικής του Δημοτικού Σχολείου. Οι παιχνιδοασκήσεις που υπάρχουν στις σελίδες του είναι διασκεδαστικές και ιδιαίτερα ανατρεπτικές (πχ παιχνίδι με τις συλλαβές: «με ένα αχ το λάδι γίνεται αχλάδι»)

–*–

«Προαναγνωστικές δραστηριότητες»

Γάκου Ε
ΕΚΔ. Καστανιώτης 2002

Στο βιβλίο περιλαμβάνονται δραστηριότητες και παιχνίδια που απευθύνονται σε παιδιά προσχολικής κυρίως ηλικίας με στόχο την εξοικείωσή ους με τον γραπτό λόγο και την καλλιέργεια προ-αναγνωστικών δεξιοτήτων. Απευθύνεται σε Νηπιαγωγούς και παιδαγωγούς, μπορεί όμως να αποβεί ιδιαίτερα χρήσιμο και σε γονείς.

–*–

«Πώς να κάνεις τα μαθήματά σου χωρίς να σου έρχεται εμετός»

Ρομέιν Τ.
ΕΚΔ., Αθήνα: Κέδρος. 2002

Με έναν ιδιαίτερα χιουμοριστικό τρόπο περιέχονται προτάσεις για την οργάνωση και τη μελέτη των σχολικών μαθημάτων στο σπίτι. Απευθύνεται κυρίως σε παιδιά του δημοτικού αλλά και του γυμνασίου.

–*–

« Σώος και αβλαβής από ….το σχολείο»

Μεταξά-Παξινού Μ
ΕΚΔ. Κέδρος 2003.

Το βιβλίο απευθύνεται σε εφήβους και περιλαμβάνει οδηγίες που αφορούν στην εφηβεία και τα προβλήματα της. Τα κείμενα και τα σκίτσα του βιβλίου επικεντρώνονται με έναν πρωτότυπο τρόπο στην αντιμετώπιση των καθημερινών πιέσεων ειδικά στο χώρο του σχολείου.

–*–

«Τα διαγωνίσματα είναι σκέτη φρίκη»,

Ρομέιν Τ.
Αθήνα: ΕΚΔ. Κέδρος 2002

Μέσα από χιουμοριστικά σκίτσα και απλά κείμενα στο συγκεκριμένο βιβλίο παρέχονται οδηγίες για την καλύτερη προετοιμασία και μελέτη των σχολικών διαγωνισμάτων. Έχει αποβεί χρήσιμο σε παιδιά του Δημοτικού και του Γυμνασίου, καθώς επίσης και στους γονείς τους.

–*–

«Το αλφαβητάρι των παιχνιδιών»

Καλογέρη Μ.
ΕΚΔ. Δίαυλος 1996

Ένα εύχρηστο και μικρό βιβλίο που περιλαμβάνει μία συλλογή από γνωστά και άγνωστα παιχνίδια. Τα παιχνίδια χωρίζονται σε ηλικίες και σε άλλες κατηγορίες όπως εσωτερικού και ανοιχτού χώρου, μνήμης, παρατηρητικότητας, επιτραπέζια κ. α. Απευθύνεται σε γονείς και εκπ/τικούς.
(ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΑΒΕΡΚΙΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ.ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)

–*–

«Το παιχνίδι της ορθογραφίας».

Παπαδόπουλος Α.
ΕΚΔ. Πατάκης 2002

Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνεται μία μεγάλη ποικιλία ασκήσεων γραμματικής και ορθογραφίας των τελευταίων Τάξεων του Δημοτικού Σχολείου. Περιέχει επίσης σελίδες επανάληψης και χωριστό προσάρτημα των λύσεων που επιτρέπουν την καλύτερη αυτοαξιολόγηση του μαθητή, καθώς και σελίδες ψυχαγωγίας.