Ανακοινώσεις

Οι στόχοι μας

Η Εταιρεία μας ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 1996 και επεκτάθηκε και με νέα στελέχη στην Εταιρεία τον Σεπτέμβριο του 2007 και λειτουργεί με τη σημερινή της μορφή «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΙΚΕ» από τον Ιανουάριο του 2017.Έχουμε σαν αντικείμενο τα εξής:

– Την εφαρμογή προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής σε βρέφη, παιδιά και εφήβους ηλικίας 1-18 ετών με διαφόρων μορφών δυσκολίες στην ανάπτυξη / εξέλιξη

– Την εκπαίδευση και εξειδίκευση θεραπευτών σε σύγχρονες μεθόδους αντιμετώπισης διαφόρων δυσκολιών

– Την εκπαίδευση γονέων για ζητήματα που τους απασχολούν με την επίδοση και τις συμπεριφορές των παιδιών τους

– Την εκπαίδευση της κοινότητας (Σχολεία, Φορείς κλπ) για θέματα ειδικής αγωγής και για την φύση των δυσκολιών των παιδιών

– Την έκδοση επιστημονικών βιβλίων και ενημερωτικών εντύπων με στόχο την εκπαίδευση θεραπευτών, γονέων και φορέων της κοινότητας.

Στόχος μας είναι να εντοπίσουμε, να διαγνώσουμε και να παρέμβουμε -εάν χρειαστεί- στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το παιδί από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους (έγκαιρη διάγνωση και πρώιμη παρέμβαση).

Τα θεραπευτικά προγράμματα εφαρμόζονται από απόλυτα εξειδικευμένους επιστήμονες. Χάρη στην συνεχή παρακολούθηση και εξειδίκευση στα νέα δεδομένα, έχουμε την δυνατότητα – όπως περιγράφεται στις επόμενες σελίδες- να χρησιμοποιούμε τις πιο τις πιο αξιόπιστες δοκιμασίες (tests) Αξιολόγησης και τις πιο σύγχρονες μεθόδους αντιμετώπισης και Ειδικής Παρέμβασης.

Η άμεση συνεργασία του Κέντρου μας με αναγνωρισμένους Ελληνικούς και Διεθνείς Επιστημονικούς Συλλόγους και Φορείς και η συνεχής συμμετοχή σε Ελληνικά και Διεθνή forums διασφαλίζει την συνεπή, σωστή και δεοντολογική εφαρμογή των τρεχόντων θεμάτων Ειδικής Αγωγής.

Ταυτόχρονα, με τον σύγχρονο εξοπλισμό και την ευρύτητα του χώρου που συνεχώς αναβαθμίζουμε και αναπροσαρμόζουμε, φροντίζουμε ώστε το θεραπευτικό περιβάλλον να είναι το πλέον κατάλληλο για την αποτελεσματικότητα του έργου που επιτελούμε.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ

δειτε το http://www.youtube.com/proseggisi#p/a/u/1/qSQb1mDEPB8

 

Εικόνα 183

ΛΕΜΕ ΝΑΙ:

  • στον σεβασμό του παιδιού
    •στον σεβασμό της οικογένειας
    •στο ότι είναι ένα παιδί που έτυχε να έχει μία δυσκολία και όχι μία δυσκολία που έτυχε να είναι παιδί!!
    •στο ότι το παιδί είναι ένα σύστημα και όχι κατακερματισμένες περιοχές επίδοσης
    •στο ότι μας αρέσει να παίζουμε με το παιδί
    •στο ότι το παιδί μαθαίνει οτιδήποτε του φαίνεται ευχάριστο και εύκολο
    •στο ότι δουλεύουμε ΜΕ την δυσκολία και όχι την δυσκολία
    •στο ότι ο σκοπός της θεραπείας είναι το παιδί να φτάσει στην ικανότητα επιλογής και όχι υπακοής
    •στο ότι η μάθηση είναι κίνητρο, πρόκληση, χαρά
    •στο ότι το λάθος είναι κίνητρο για την μάθηση και όχι αφορμή τιμωρίας
    •στο ότι η επικοινωνία είναι ανάγκη του παιδιού και όχι υποχρέωση του
    •στο ότι η πάθηση είναι μία λέξη και όχι το ίδιο το παιδί
    •στην αισιοδοξία
    •στην σκληρή δουλειά
    •στο ότι η βασικότερη νοημοσύνη ενός παιδιού είναι η συναισθηματική
    •στο ότι η βασική ικανότητα του ανθρώπου είναι η μεταγνώση (να μάθει πώς να μαθαίνει)
    •στην συνεχή εξειδίκευση των θεραπευτών
    •στην συνεχή εκπαίδευση των γονέων

 

ΛΕΜΕ ΟΧΙ:

στην τροποποίση της συμπεριφοράς του παιδιού είτε το θέλει είτε όχι (δεν θέλουμε «κουρδιαστά πορτοκάλια»)
στην προσμονή από το παιδί να κάνει κάτι που απλά δεν μπορεί
στο άγχος για το μέλλον που σκοτώνει το παρόν (το παιδί πρέπει να ζήσει σαν παιδί)
στην προσμονή από το παιδί να κάνει κάτι επειδή απλά το επιθυμούμε εμείς
στην σοβαροφάνεια
στο ότι το παιδί μαθαίνει με την βία
στην ύπαρξη «μούσουλων» για την θεραπεία. Ναι στην εκπαίδευση, όχι στην μονολιθικότητα
στον ελιτισμό
στο ότι τα ξέρουμε όλα
στο ότι «φταίνε οι γονείς»
στο ότι υπάρχει κάτι που δεν αλλάζει

επισκευθείτε το http://www.youtube.com/proseggisi#p/a/u/1/qSQb1mDEPB8