Ανακοινώσεις

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Η Δ/ΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

Εάν εσείς ή ο/η εκπαιδευτικός του Σχολείου έχετε υποψίες ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά στην σχολική επίδοση του παιδιού σας ή ότι το παιδί σας έχει μαθησιακές δυσκολίες είτε Δημόσιους (ΚΕΔΥΥ) είτε Ιδιωτικούς εξειδικευμένους να εφαρμόζουν Τεστ Μαθησιακής και γνωστικής επίδοσης.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ: ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.

Μην περιμένετε.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι όσο πιο γρήγορα δεχθεί το παιδί τη βοήθεια, τόσο πιο γρήγορα ανταποκρίνεται στην αγωγή και μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες του.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

-Ρωτείστε τους εκπαιδευτικούς. Έχουν εντοπίσει οι ίδιοι δυσκολίες στο παιδί σας; Που πιστεύουν ότι οφείλονται;

-Ρωτείστε την γνώμη τους για το πώς οι ίδιοι μπορούν να παρέμβουν σε αυτές.

-Μία συχνή επωδός που μπορεί να ακούσετε από τους εκπ/τικούς είναι ότι έχει πολλά παιδιά στη Τάξη ή ότι υπάρχουν παιδιά με μεγαλύτερες δυσκολίες. Εάν σας απαντήσουν έτσι θα πρέπει να ανησυχήσετε μήπως πραγματικά δεν έχουν την δυνατότητα να βοηθήσουν το παιδί γιατί πραγματικά κάποια άλλα παιδιά τους απασχολούν πολύ και δυσκολεύονται.

-Ζητείστε από τους εκπ/τικούς του παιδιού να σας δώσει το τηλέφωνο των ΚΕΔΔΥ που υπάγεται το Σχολείο σας.

-Συζητείστε με τους εκπ/τικούς να σας ενημερώσουν για το τι αναμενόταν να κάνει το παιδί σε αυτή την τάξη με βάση αυτά που αυτό κάνει.

-Ζητείστε από τους εκπ/τικούς του παιδιού να σας δώσουν γραπτά τις συγκεκριμένες ανησυχίες τους. Θα βοηθήσει και τους δύο σας πάρα πολύ.

-Οι εκπ/τικοί είναι οι μόνοι που γνωρίζουν ακριβώς τι πρέπει να καταφέρνει ένα παιδί στην Τάξη που βρίσκεται. Μην τους υποτιμάτε. Είστε ο γονέας, είναι οι ειδικοί.

-Αν το παιδί σας εκφράσει αρνητικά σχόλια για κάποιον εκπ/τικό του, παρακαλούμε αναφέρετε την παρατήρησή του σε αυτόν/αυτήν. Δεν είναι κακό να παραπονιέται ένα παιδί. Είναι κακό να μην δίνουμε σημασία σε αυτά που λέει.

-Εάν το παιδί σας εκφράζει αδιαφορία για το αν θα πάει διαβασμένο ή όχι την άλλη ημέρα στο Σχολείο, ενημερώστε τους εκπ/τικούς. Ξέρουν πώς να το αντιμετωπίσουν.

-Εάν το παιδί σας παρακολουθεί κάποιο πρόγραμμα αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών, ζητείστε την συνεργασία. Κανείς δεν θέλει και δεν θα στιγματίσει το παιδί. Οι εκπ/τικοί θα βοηθήσουν τον Ειδικό και ο ειδικός τους εκπ/τικούς. Απλά έχει εισέλθει άλλο ένα άτομο στη συμμαχία για την βελτίωση του παιδιού σας.