Ανακοινώσεις

Συνεργάτες

Διευθυντής

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

DSC02293

Ο Κος ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ είναι Εργοθεραπευτής, advanced στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία και εξειδικευμένος σε Αναπτυξιολογικά και Νευροψυχολογικά τεστ.

Γεννήθηκε στις 18.08.1965 στην Αθήνα. Το 1983 εισήχθη στο τμήμα Εργοθεραπείας των ΤΕΙ Αθήνας, απ” όπου αποφοίτησε το 1987 όπου και ξεκίνησε να εξασκεί το επάγγελμα του Εργοθεραπευτή. Εξειδικεύσεις: To 1991 ειδικεύτηκε στην Ορθοπεδική Εργοθεραπεία (1991), χρήση προσαρμοσμένων προγραμμάτων Η/Υ για παιδιά με ε.α (1992), πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης (PORTAGE) (Ελλάδα – Λονδίνο 1994), Μέθοδος Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης υπό την Παγκόσμια Οργάνωση Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (L.A. USA) (Αθήνα και την Θεσσαλονίκη 1996-2007), χρήση αναπτυξιολογικών αξιολογητικών τεστ (1989-2000), Ψυχόδραμα (2002), μέθοδος εναλλακτικής επικοινωνίας «PECS» I-III (2002-2007), μέθοδος δομημένης εκπ/σης «TEACCH» (και advancing κύκλος -2005, 2011,2012), Αντιμετώπιση Δυσγραφίας (2005), «Κοινωνικές Ιστορίες» (Faherty 2007), συστήματα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Συμπεριφοράς (2010), Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction) (2010), προγράμματα εκπαίδευσης γονέων (2010,2011), Specific Language Impairment (2012), χορήγηση αξιολογητικού εργαλείου για τον αυτισμό ADOS (2016). Επίσης από το 2013 είναι πιστοποιημένος στο «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Γονέων Παιδιών Αυτιστικού Φάσματος Cygnet» (από την Ε.ΨΥ.ΜΕ και το «Barnado’s Yorkshire». Το 2007 υπήρξε βοηθός εισηγητή στο Σεμινάριο Εξειδίκευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση δίπλα στους εισηγητές S.COOL & P.OETTER. Από το 2007 είναι αναγνωρισμένος και εξουσιοδοτημένος να χορηγεί το Α΄ ΤΕΣΤ σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (screening test Σχολικής Ετοιμότητας).

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Το 1987 άρχισε να εργάζεται σαν εργοθεραπευτής σε κέντρο ειδικής αγωγής στην Αθήνα. Το 1992-1994 εργάστηκε ως Προιστάμενος Τμήματος Εργοθεραπείας σε Ιδιωτικό Κέντρο της Αθήνας, με την εταιρεία ΕΨΥΥΠΕ σε ημερήσια φροντίδα εφήβων με ψυχιατρικές δυσκολίες και ως Καθηγητής Κινησιολογίας και Κινησιοθεραπείας. Το 1996 δημιούργησε τον χώρο «ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ» στον Νέο Κόσμο ο οποίος το 1998 έγινε Εταιρία Ειδικής Αγωγής. Σήμερα διευθύνει την εταιρία που ασχολείται με όλο το φάσμα της ειδικής αγωγής όπως την λογοθεραπεία, την εργοθεραπεία, την παιδονευρολογία, την παιδοψυχιατρική και την ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλευτική οικογένειας. Η Εταιρεία στελεχώνεται από 27 επιστημονικούς συνεργάτες και διοικητικό προσωπικό. Από το 2007 Διευθύνει και την Εταιρεία «ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ – ΕΦΗΒΟΥ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ» που ως σκοπό έχει την παροχή προγραμμάτων ειδικής αγωγής, την παροχή ομαδικών δεξιοτήτων κοινωνικοποίησης παιδιών την εκπαίδευση γονέων και ειδικών σε θέματα ειδικής αγωγής με την μορφή εργαστηρίων επιμόρφωσης – μετεκπαίδευσης και την έκδοση επιστημονικών συγγραμάτων. Η Εταιρεία από το 2017 έχει μετατραπεί σε «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΙΚΕ». Τέλος συμμετέχει σε ερενητικά προγράμματα που άπτονται στον χώρο της ειδικής αγωγής.

φωτορεπορταζ 3

Είναι εκπαιδευτής θεραπευτών σε προγράμματα της ΕΟΚ σε θέματα αυτισμού και μαθησιακών δυσκολιών.

Μέχρι σήμερα λαμβάνει συνεχή σεμιναριακή και συνεδριακή επιμόρφωση. Έχει υπάρξει εισηγητής σε περισσότερα από 40 διεθνή κι ελληνικά συνέδρια νευρολογίας, ψυχιατρικής και ειδικής αγωγής. Έχει συμμετάσχει σε σειρά από στρογγυλές τράπεζες και φόρουμ και διοργανώνει Σεμινάρια εκπαίδευσης Παιδιάτρων,Παιδοψυχιάτρων, γονέων, θεραπευτών και εκπαιδευτικών. Το 2006-2012 δημιούργησε και οργάνωσε τον ετήσιο κύκλο εκπαίδευσης θεραπευτών ένταξης και γενίκευσης κατ’οίκον (ΘΕΚΟ) (βασικό και advanced) και τον κύκλο Εκπαίδευσης Εργοθεραπευτών στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία (βασικό και advanced) που εξακολουθεί να λειτουργεί μέχρι και σήμερα.

STR1

Έχει δημοσιεύσει μια σειρά από επιστημονικές εργασίες κι εκλαϊκευμένα άρθρα σε ελληνικά και ξένα έντυπα και έντυπα του επιστημονικού, περιοδικού και ημερήσιου τύπου.

Έχει συγγράψει τα εξής βιβλία: «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ» (2007), το «ΤΟ ΔΥΣΠΡΑΞΙΚΟ ΠΑΙΔΙ». ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ. Η πράξη, η δυσπραξία και η αντιμετώπισή της (2008) και τα ηλεκτρονικά βιβλία με τίτλο «Τεχνικές αυτοβοήθειας για Ενήλικες με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα), «Διαφορετική άποψη. Ζώντας με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Ζώντας με διαφορετική αντίληψη του κόσμου μας» και «Μνήμη. 120 ασκήσεις τόνωσής της» το 2016, ενώ άλλα δύο βιβλία του βρίσκονται υπό έκδοσιν.

Τέλος είναι ο Δημιουργός του Αξιολογητικού Εργαλείου «ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ-ΠΡΑΞΗ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ» (ΠΡΗ®) 2010 (για πληροφορίες επισκευτείτε το http://www.proseggisi.gr/?p=11059) που εφαρμόζεται σε παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες, το «Ερωτηματολόγιο Εντοπισμού Διαταραχών Αισθητηριακής Επεξεργασίας» (ΕΕΔιΑΕ ® 2010) παιδιών και οικογένειας και το ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. «Γράψιμο, Γραφή, Γραπτή επίδοση» το 2016 και το το «Ερωτηματολόγιο Εντοπισμού Πρώιμων Αναπτυξιακών Δυσκολιών» («ΕΕΔΑΠ 6-18»), ένα ερωτηματολόγιο με 30 σημεία πρώιμης ανίχνευσης ανησυχητικών σημείων για τη διάγνωση του αυτισμού ή άλλων αναπτυξιολογικών δυσκολιών, για χρήση τόσο από τους γονείς όσο και τους Παιδιάτρους. Μαζί με τον κο Βογινδρούκα Ιωάννη, έχουν δημιουργήσει το «Μοντέλο συνεργασίας για παιδιά με αυτισμό» που στην ουσία πρόκειται για ένα μοντέλο συν-αξιολόγησης και συν-παρέμβασης του Εργοθεραπευτή με τον Λογοθεραπευτή.

Υπήρξε Γενικός Γραμματέας για την περίοδο 1990-98 του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών, ενώ είναι επίσης individual member της Παγκόσμιας Οργάνωσης Εργοθεραπείας (WFOT), του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών, καθώς και μέλος του Πανελλήνιου Σωματείου Ιδιοκτητών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Ψυχικής Υγείας για παιδιά, εφήβους και οικογένειες, μέλος της World Health Organization for the Global Clinical Practice Network for ICD-11 Mental and Behavioural Disorders και του Πανελληνίου Επιστημονικού Σωματείου Επιστημόνων για τον Αυτισμό.

Βιογραφικό του υπάρχει στην έκδοση του «WHO IS WHO» (βιογραφία διασήμων προσωπικοτήτων στην Ελλάδα).

18157946_10212504470236570_2073657708974230842_n

Γνωρίστε τους συνεργάτες μας

ΚΟΚΜΟΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ. ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ MSc Σύντομο βιογραφικό Ο Κοκμοτός Παναγιώτης είναι μέλος της εταιρίας. Κατά την τρέχουσα περίοδο υπηρετεί την «Προσέγγιση» επιτελώντας τα ακόλουθα καθήκοντα:

  • Υποδιευθυντής της Προσέγγισης στο κέντρο του Νέου Κόσμου
  • Οικονομικός Διευθυντής
  • Υπεύθυνος του Τμήματος Λογοθεραπείας του κέντρου του Νέου Κόσμου
  • Συντονισμός ομάδων ενίσχυσης δεξιοτήτων κοινωνικής επικοινωνίας για παιδιά σχολικής ηλικίας
  • Υπεύθυνος αξιολογήσεων Λογοθεραπείας στο κέντρο του Νέου Κόσμου
  • Αρθρογράφηση στο internet site & στη μηνιαία εφημερίδα μας
  • Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια ως διοργανωτής αλλά και εισηγητής καθώς και επόπτευση επαγγελματιών Λογοθεραπευτών

KOKM Έχει σπουδάσει στο τμήμα Λογοθεραπείας των ΑΤΕΙ Πατρών. Έχει μετεκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και θεραπευτική αντιμετώπιση παιδικών διαταραχών λόγου & Επικοινωνίας στο πανεπιστήμιο του Sheffield. Είναι ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) του οποίου έχει διατελέσει Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος. Έχει μεταφράσει και επιμεληθεί επιστημονικά συγγράμματα όπως το «Comic Strip conversations» και το «Πως να αναγνωρίσουμε και να βοηθήσουμε παιδιά με δυσκολίες λόγου και ομιλίας» Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Hanen: it takes two to talk (Λονδίνο, 2006). Επιπρόσθετα έχει λάβει τη βασική εκπαίδευση σε Makaton, Pecs, Teacch, Social Stories, Story Telling, ΜΟRE, SI, Intensive Interaction κ.α.

ΜΑΡΤΙΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ. ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ MSc Σύντομο βιογραφικό Ο Μαρτίνης Γιάννης είναι μέλος της εταιρίας. Κατά την τρέχουσα περίοδο υπηρετεί την «Προσέγγιση» επιτελώντας τα ακόλουθα καθήκοντα:

  • Διευθύνει την θεραπευτική ομάδα του τμήματος Αγ. Δημητρίου
  • Διευθύνει το τμήμα αξιολόγησης & θεραπευτικής διαχείρισης διαταραχών Ροής Ομιλίας
  • Συντονίζει ομάδες ενίσχυσης δεξιοτήτων κοινωνικής επικοινωνίας για παιδιά σχολικής ηλικίας
  • Είναι υπεύθυνος αξιολογήσεων Λογοθεραπείας στο τμήμα Αγ. Δημητρίου
  • Αρθρογραφεί στο internet site & στη μηνιαία εφημερίδα μας
  • Διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια

MARTINHS Έχει σπουδάσει στο τμήμα Λογοθεραπείας των ΑΤΕΙ Πατρών. Έχει μετεκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και θεραπευτική αντιμετώπιση παιδικών διαταραχών λόγου & Επικοινωνίας στο πανεπιστήμιο του Sheffield. Επίσης έχει ολοκληρώσει την Ευρωπαϊκή εξειδικευμένη μετεκπαίδευση επί της θεραπευτικής αντιμετώπισης διαταραχών Ροής ομιλίας European Clinical Specialization in Fluency Disorders (ECSF) και είναι επίσημος Ειδικός Θεραπευτής διαταραχών Ροής ομιλίας. Επιπρόσθετα είναι official Greek mentor στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα εξειδίκευσης ecsf. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Palin PCI (Λονδίνο, 2008) και στο πρόγραμμα Lidcombe (Λονδίνο, 2007) καθώς και σε Stuttering Modification  (Αθήνα, 2009). Μεταξύ των θεραπευτικών πλαισίων στα οποία έχει εξασκηθεί πρακτικά βρίσκεται το Michael Palin centre for Stammering Children (Λονδίνο- σε ομαδική θεραπεία εφήβων που τραυλίζουν) και το  City Lit  (Λονδίνο- σε θεραπεία ενηλίκων που τραυλίζουν). Είναι μέλος του International Fluency Association (IFA), του International Cluttering Association (ICA) και του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ). Έχει μεταφράσει και επιμεληθεί επιστημονικά συγγράμματα όπως τα ακόλουθα: «Practical intervention for early childhood stammering: Palin PCI approach» (Kelman E., Nicholas A., 2008 & «Comic Strip Conversation«(Grey C., 1994). Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Hanen: it takes two to talk (Λονδίνο, 2006) και σε εξειδικευμένη παρέμβαση για παιδιά με σύνδρομο Down (Sheffield, 2007). επιπρόσθετα έχει λάβει τη βασική εκπαίδευση σε Makaton, Pecs, Teacch, Social Stories, Story Telling. COMPANY

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΥΡΛΙΟΓΚΑ. ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Σύντομο Βιογραφικό

Διαφάνεια3

Έχει σπουδάσει στο πανεπιστήμιο ‘THE UNIVERSITY OF HULL- BSc Psychology’ στην Αγγλία. Έχει εκπαιδευτεί στην Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας (ΕΠΙΨΥ) . Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ). Εργάζεται στην Ειδική Αγωγή απο το 2000 σε ημερήσια θεραπευτικά προγράμματα παιδιών με αυτισμό στην ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων με αναπτυξιακές δυσκολίες και στην συμβουλευτική οικογένειας.  Απο το 2007 ως και σήμερα  αναλαμβάνει την εποπτεία και εκπαίδευση ψυχολόγων και ειδικών παιδαγωγών. Έχει ενεργή συμμετοχή και εκπαίδευση σε σεμινάρια, συνέδρια και ημερίδες που αφορούν κυρίως τις αναπτυξιακές δυσκολίες παιδιών και εφήβων καθώς και την οικογένεια, ενδεικτικά  έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους: Teacch, Social Stories, Story Telling, Δυσλεξία-εικονογραφημένη Μέθοδος Μαυρομάτη, Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Παιδιών και Εφήβων στο  αυτιστικό φάσμα, στην χορήγηση του ψυχομετρικού εργαλείου WPPSI-ΙΙΙ GR.

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ (ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΑ)

ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΩΝΗ. Ψυχολόγος Μ.Α.

ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ Ειδ. παιδαγωγός

ΒΑΚΑΛΗ ΑΓΑΘΗ. Εργοθεραπεύτρια S.I.T.

ΒΟΛΟΣΥΡΑΚΗ ΚΩΝ/ΝΑ. Ψυχολόγος

ΒΟΥΤΥΡΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ. Παιδοψυχίατρος

ΓΙΑΝΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ. Εργοθεραπεύτρια S.I.T.

ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗΣ, Ψυχολόγος

ΚΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ. Παιδοψυχίατρος

ΚΑΛΥΒΑΣ ΧΑΡΗΣ. Εργοθεραπευτής

ΚΑΨΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ. Λογοθεραπευτής

ΛΕΡΟΥΝΗ ΓΙΟΥΛΗ, Ψυχοπαιδαγωγός

ΜΑΓΚΛΑΡΗ ΜΑΡΙΝΑ. Ψυχολόγος

ΜΑΝΤΗ ΕΙΡΗΝΗ. Ψυχολόγος PhD

ΜΠΟΥΡΙΚΑ ΜΑΡΙΑ. Εργοθεραπεύτρια S.I.T.

ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ. Λογοθεραπεύτρια MSc

ΝΤΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ. Λογοθεραπεύτρια

ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ. Εργοθεραπεύτρια S.I.T.

ΠΙΤΣΙΚΑΛΗ ΝΤΟΡΑ. Λογοθεραπεύτρια MSc

ΣΑΜΑΡΑ ΝΑΤΑΛΙΑ. Ψυχολόγος MSc

ΣΥΚΚΑ ΕΛΕΝΗ, Ψυχοπαιδαγωγός

ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΑΡΘΑ. Εργοθεραπεύτρια S.I.T.

ΤΣΕΡΕΠΑ ΕΛΕΝΗ. Ψυχοπαιδαγωγός

ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ ΑΡΙΑΔΝΗ, Λογοθεραπεύτρια

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ:

ΑΡΓΥΡΗ ΑΝΝΑ.

ΚΟΜΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.

ΣΥΝΟΔΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ.