Ανακοινώσεις

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ο Κος ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ είναι Εργοθεραπευτής, advanced στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία και εξειδικευμένος σε Αναπτυξιολογικά και Νευροψυχολογικά τεστ.

Γεννήθηκε στις 18.08.1965 στην Αθήνα. Το 1983 εισήχθη στο τμήμα Εργοθεραπείας των ΤΕΙ Αθήνας, απ’ όπου αποφοίτησε το 1987 όπου και ξεκίνησε να εξασκεί το επάγγελμα του Εργοθεραπευτή. Εξειδικεύσεις: To 1991 ειδικεύτηκε στην Ορθοπεδική Εργοθεραπεία (1991), χρήση προσαρμοσμένων προγραμμάτων Η/Υ για παιδιά με ε.α (1992), πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης (PORTAGE) (Ελλάδα – Λονδίνο 1994), Μέθοδος Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης υπό την Παγκόσμια Οργάνωση Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (L.A. USA) (Αθήνα και την Θεσσαλονίκη 1996-2007), χρήση αναπτυξιολογικών αξιολογητικών τεστ (1989-2000), Ψυχόδραμα (2002), μέθοδος εναλλακτικής επικοινωνίας «PECS» I-III (2002-2007), μέθοδος δομημένης εκπ/σης «TEACCH» (και advancing κύκλος -2005, 2011,2012), Αντιμετώπιση Δυσγραφίας (2005), «Κοινωνικές Ιστορίες» (Faherty 2007), συστήματα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Συμπεριφοράς (2010), Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction) (2010), προγράμματα εκπαίδευσης γονέων (2010,2011), Specific Language Impairment (2012). Επίσης από το 2013 είναι πιστοποιημένος στο «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Γονέων Παιδιών Αυτιστικού Φάσματος Cygnet» (από την Ε.ΨΥ.ΜΕ και το «Barnado’s Yorkshire») και στο «Autism Diagnostic Observation Schedule – ADOS το 2016. Το 2007 υπήρξε βοηθός εισηγητή στο Σεμινάριο Εξειδίκευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση δίπλα στους εισηγητές S.COOL & P.OETTER. Από το 2007 είναι αναγνωρισμένος και εξουσιοδοτημένος να χορηγεί το Α΄ ΤΕΣΤ σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (screening test Σχολικής Ετοιμότητας).

STR1

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Το 1987 άρχισε να εργάζεται σαν εργοθεραπευτής σε κέντρο ειδικής αγωγής στην Αθήνα. Το 1992-1994 εργάστηκε ως Προιστάμενος Τμήματος Εργοθεραπείας σε Ιδιωτικό Κέντρο της Αθήνας, με την εταιρεία ΕΨΥΥΠΕ σε ημερήσια φροντίδα εφήβων με ψυχιατρικές δυσκολίες και ως Καθηγητής Κινησιολογίας και Κινησιοθεραπείας. Το 1996 δημιούργησε τον χώρο «ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ» στον Νέο Κόσμο ο οποίος το 1998 έγινε Εταιρία Ειδικής Αγωγής. Σήμερα διευθύνει την εταιρία που ασχολείται με όλο το φάσμα της ειδικής αγωγής όπως την λογοθεραπεία, την εργοθεραπεία, την παιδονευρολογία, την παιδοψυχιατρική και την ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλευτική οικογένειας. Η Εταιρεία στελεχώνεται από 27 επιστημονικούς συνεργάτες και διοικητικό προσωπικό. Από το 2007 Διευθύνει και την Εταιρεία «ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ – ΕΦΗΒΟΥ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ» που ως σκοπό έχει την παροχή προγραμμάτων ειδικής αγωγής, την παροχή ομαδικών δεξιοτήτων κοινωνικοποίησης παιδιών την εκπαίδευση γονέων και ειδικών σε θέματα ειδικής αγωγής με την μορφή εργαστηρίων επιμόρφωσης – μετεκπαίδευσης και την έκδοση επιστημονικών συγγραμάτων. Τέλος συμμετέχει σε ερενητικά προγράμματα που άπτονται στον χώρο της ειδικής αγωγής.

Είναι εκπαιδευτής θεραπευτών σε προγράμματα της ΕΟΚ σε θέματα αυτισμού και μαθησιακών δυσκολιών.

Μέχρι σήμερα λαμβάνει συνεχή σεμιναριακή και συνεδριακή επιμόρφωση. Έχει υπάρξει εισηγητής σε περισσότερα από 40 διεθνή κι ελληνικά συνέδρια νευρολογίας, ψυχιατρικής και ειδικής αγωγής. Έχει συμμετάσχει σε σειρά από στρογγυλές τράπεζες και φόρουμ και διοργανώνει Σεμινάρια εκπαίδευσης Παιδιάτρων,Παιδοψυχιάτρων, γονέων, θεραπευτών και εκπαιδευτικών. Το 2006-2012 δημιούργησε και οργάνωσε τον ετήσιο κύκλο εκπαίδευσης θεραπευτών ένταξης και γενίκευσης κατ’οίκον (ΘΕΚΟ) (βασικό και advanced) και τον κύκλο Εκπαίδευσης Εργοθεραπευτών στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία (βασικό και advanced) που εξακολουθεί να λειτουργεί μέχρι και σήμερα.

Έχει δημοσιεύσει μια σειρά από επιστημονικές εργασίες και εκλαϊκευμένα άρθρα σε ελληνικά και ξένα έντυπα και έντυπα του επιστημονικού, περιοδικού και ημερήσιου τύπου.

Έχει συγγράψει τα εξής βιβλία: «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ» (2007), το «ΤΟ ΔΥΣΠΡΑΞΙΚΟ ΠΑΙΔΙ». ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ. Η πράξη, η δυσπραξία και η αντιμετώπισή της (2008) και τα ηλεκτρονικά βιβλία με τίτλο «Τεχνικές αυτοβοήθειας για Ενήλικες με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα), «Διαφορετική άποψη. Ζώντας με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Ζώντας με διαφορετική αντίληψη του κόσμου μας» και «Μνήμη. 120 ασκήσεις τόνωσής της» το 2016, ενώ άλλα δύο βιβλία του βρίσκονται υπό έκδοσιν.

Τέλος είναι ο Δημιουργός του Αξιολογητικού Εργαλείου «ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ-ΠΡΑΞΗ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ» (ΠΡΗ®) 2010 (για πληροφορίες επισκευτείτε το http://www.proseggisi.gr/?p=11059) που εφαρμόζεται σε παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες, το «Ερωτηματολόγιο Εντοπισμού Διαταραχών Αισθητηριακής Επεξεργασίας» (ΕΕΔιΑΕ ® 2010) παιδιών και οικογένειας και το ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. «Γράψιμο, Γραφή, Γραπτή επίδοση» το 2016. Μαζί με τον κο Βογινδρούκα Ιωάννη, έχουν δημιουργήσει το «Μοντέλο συνεργασίας για παιδιά με αυτισμό» που στην ουσία πρόκειται για ένα μοντέλο συν-αξιολόγησης και συν-παρέμβασης του Εργοθεραπευτή με τον Λογοθεραπευτή.

Υπήρξε Γενικός Γραμματέας για την περίοδο 1990-98 του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών, ενώ είναι επίσης individual member της Παγκόσμιας Οργάνωσης Εργοθεραπείας (WFOT), του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών, καθώς και μέλος του Πανελλήνιου Σωματείου Ιδιοκτητών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Ψυχικής Υγείας για παιδιά, εφήβους και οικογένειες, μέλος της World Health Organization for the Global Clinical Practice Network for ICD-11 Mental and Behavioural Disorders και του Πανελληνίου Επιστημονικού Σωματείου Επιστημόνων για τον Αυτισμό.

Βιογραφικό του υπάρχει στην έκδοση του «WHO IS WHO» (βιογραφία διασήμων προσωπικοτήτων στην Ελλάδα).