Ανακοινώσεις

Η σελίδα αυτή φιλοξενεί ενδιαφέροντα άρθρα ή βίντεο από το διαδίκτυο. Ανανεώνεται συνεχώς οπότε μπορείτε να την επισκέπτεστε συχνά


Μαθαίνοντας να μπουσουλάμε – Γράφει ο Βασίλης Γούσης, Εργοθεραπευτής

http://www.thespro.gr/2017/07/blog-post_563.html

—————–

Μήπως χρειάζεται το παιδί μου Εργοθεραπεία;

http://ygeia-news.com/index.php?id=109&hid=524787&url=%CE%9C%CE%AE%CF%80%CF%89%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%AF-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B1%3B-

—————–

H εγκεφαλική απεικόνιση μπορεί να προβλέψει τον αυτισμό στα μωρά

https://www.psychologynow.gr/psychic-health/psychopathology/3580-h-egkefaliki-apeikonisi-borei-na-provlepei-ton-aftismo-sta-mora.html

—————–

Το σύνδρομο του «βολικού» παιδιού

http://www.ipaideia.gr/paidagogika-themata/to-sindromo-tou-volikou-paidiou

—————–

Μαθητής με αυτισμό από τον Πύργο έπιασε 17.090 μόρια

http://www.zougla.gr/greece/article/ma8itis-me-aftismo-apo-ton-pirgo-epiase-17090-moria-1468766

—————–

Εκπαιδεύοντας την αυτοπεποίθηση των παιδιών 3-6 χρ

https://www.youtube.com/watch?v=H6fnYSzAq5I&feature=share

—————–

Σχετίζεται η ΔΕΠ-Υ και ο αυτισμός με χημικές ουσίες;

https://www.psychologynow.gr/psychology-in-our-life/society/3632-sxetizetai-i-dep-y-kai-o-aftismos-me-ximikes-ousies.html

—————–

Moro Reflex: The Answer Behind Your Child’s Hypersensitivity to Light and Sound

http://ilslearningcorner.com/2016-02-moro-reflex-the-answer-behind-your-childs-hypersensitivity-to-light-and-sound/

—————–

Ο εγκέφαλος αρχίζει να «τρώει» τον εαυτό του όταν δεν κοιμάται καλά

https://www.psychologynow.gr/psychic-health/psychiatry/3526-o-egkefalos-arxizei-na-troei-ton-eafto-tou-otan-den-koimatai-kala.html

—————–

10 Κόκκινα Αισθητηριακά Καμπανάκια σχετικά με την ανάπτυξη των παιδιών

http://babyradio.gr/paidi-ygeia/10-kokkina-esthitiriaka-kampanakia-schetika-me-tin-anaptixi-ton-pedion/

—————–

Η έλλειψη παιχνιδιού οδηγεί τα παιδιά στην επιθετικότητα

http://www.neakriti.gr/?page=newsdetail&DocID=1326222

—————–

Τα αδέλφια των παιδιών με αυτισμό

http://ellogon.gr/ta-aderfia-twn-paidiwn-me-autismo/

—————–

Αυτισμός στο παιδί: Ποιο ρόλο παίζει η ηλικία του πατέρα

http://www.onmed.gr/ygeia/story/354939/aytismos-sto-paidi-poio-rolo-paizei-i-ilikia-toy-patera

—————–

VIDEO: Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από ανθρώπους που δεν συμπαθούν

http://www.themamagers.gr/kid-issues/video-ta-pedia-den-mathenoun-apo-anthropous-pou-den-sybathoun/

—————–

Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΑΔΟΜΗΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

http://www.dinfo.gr/%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD/

—————–

My relationship with my brother, Christos, who is 8 years younger than I was just like any two siblings; he destroyed my toys, my shoes and generally anything that…

http://www.autismdailynewscast.com/5-things-brothers-autism-stole/29131/guest/

—————–

Ερευνητές μελέτησαν τη συμπεριφορά 800 νηπίων και 19 χρόνια αργότερα κατέγραψαν την εξέλιξή τους. Αυτά είναι τα αποτελέσματα.

http://www.dinfo.gr/%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-800-%CE%BD/

—————–

Είμαι η μητέρα του Γιάννη και θέλω να δεις πώς είναι η ζωή μου με ένα αυτιστικό παιδί

http://www.bovary.gr/health-diary/5414/eimai-i-mitera-toy-gianni-kai-thelo-na-deis-pos-einai-i-zoi-moy-me-ena-aytistiko

—————–

Τα παιδάκια έως δύο ετών που παίζουν με κινητά και ταμπλέτες αρχίζουν να μιλάνε με καθυστέρηση

http://m.lifo.gr/now/digital-life/143453

—————–

«Όχι» γραφή και ανάγνωση σε παιδιά κάτω των 6 χρονών!

http://babyradio.gr/paidi/ochi-grafi-ke-anagnosi-se-pedia-kato-ton-6-chronon/

—————–

Μελέτη συμπεριφοράς Νηπίων και 19 έτη μετά

http://www.dinfo.gr/%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-800-%CE%BD/

——————

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΟΝΕΩΝ M-CHAT πρώιμης Διάγνωσης Αυτισμού

http://www.firstpediatrics-uoa.gr/wp-content/uploads/2011/11/%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%A7%CE%9D%CE%95%CE%A5%CE%A3%CE%97-%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A7%CE%A9%CE%9D-%CE%91%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5-%CE%A6%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A3-%CE%9C-CHAT-%CE%97ellenic.pdf

—————–

The consequences of forcing young kids to sit too long in class

https://www.washingtonpost.com/news/answer-sheet/wp/2017/03/17/the-consequences-of-forcing-young-kids-to-sit-too-long-in-class/?utm_term=.397952d40a8c

—————–

Αυτισμός και κατανόηση της συμπεριφοράς!

http://www.sigmalive.com/simerini/world/417222/aftismos-kai-katanoisi-tis-symperiforas

—————–

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!

http://lyk-esp-ampel.thess.sch.gr/www_mobile_phones/epipt.htm

—————–

PIPER. Μία ταινία που μαθαίνει τα παιδιά να ξεπερνούν τους φόβους τους

http://www.dinfo.gr/piper-%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CF%84%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CE%BC%CE%AE%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1/

—————–

No MMR-Autism Link in Large Study of Vaccinated vs. Unvaccinated Kids

https://www.autismspeaks.org/science/science-news/no-mmr-autism-link-large-study-vaccinated-vs-unvaccinated-kids

—————–

Γιατί τα παιδιά βαριούνται στο Σχολείο;

http://www.dinfo.gr/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF/

 —————–

Η σχέση αλληλεπίδρασης των ενηλίκων με τα παιδιά. Η μεγάλη σημασία που έχει συμπεριφορά όλων όσων αλληλεπιδρούν με τα παιδιά, καθώς έχει άμεσο αντίκτυπο σε αυτά.

http://studentvoice.com.cy/2017/02/23/viral-ena-vinteo-pou-oli-osi-doulevoun-pedia-prepi-na-doun/

—————–

Ο εγκέφαλος μεγαλώνει με εκπληκτική ταχύτητα τις πρώτες μέρες ζωής
Πηγή: http://www.mitrikosthilasmos.com/2014/09/o-egefalos-megalonei-me-ekpliktiki-taxytita-tis-protes-meres-zois.html#ixzz4Zj7U9y7N

—————–

Διαφορές ΔΕΠΥ και Διαταραχής της Αισθητηριακής Επεξεργασίας

https://upbility.gr/blogs/blog/adhd

—————–

Τα αναπτυξιακά ορόσημα των παιδιών

http://www.stogiatro.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=44086:ta-anaptyksiaka-orosima-ton-paidion&catid=405:paidi&Itemid=239

—————–

Παράγοντες που κάνουν το παιδί πιο έξυπνο

http://www.ipaideia.gr/eidhseis/epistimonika-apodedeigmeno-oi-10-paragontes-pou-kanoun-to-paidi-pio-eksipno.htm

—————–

 

«Το ταξίδι της Μαρίας». Ένα εντυπωσιακό βίντεο φτιαγμένο από τον πατέρα ενός παιδιού με αυτισμό.

http://www.tilestwra.com/to-taxidi-tis-marias-to-pio-ekpliktiko-vinteo-gia-ton-aftismo/—

—————–

Ευρήματα στους εγκεφάλους ατόμων με ΔΕΠ-Υ

https://enoidaotioydenoida.blogspot.gr/2017/02/blog-post_16.html

——————–

Αυτισμός: Οι περιβαλλοντικοί παράγοντες αποδεικνύονται εξίσου σημαντικοί με τους γονιδιακούς

http://www.huffingtonpost.gr/agni-vlavianou-arvaniti/-_9850_b_14592292.html

——————–

Πενήντα θετικές φράσεις για να λέμε στα παιδιά μας

http://alexiptoto.com/%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%AE%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%86%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%AD%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84-2/

——————–

6 τύποι γονέων που «ευθύνονται» για το bullying – και δεν το ξέρουν

http://www.themamagers.gr/6-typi-goneon-pou-efthynonte-gia-bullying-ke-den-xeroun/

——————–

Πρόωρα Σημάδια-Έγκαιρη Διάγνωση Αυτισμού (δημιουργήθηκε από τη Διεύθυνση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής) 

https://www.youtube.com/watch?v=ALreIZUo29s

——————–

Η παρακμή του παιχνιδιού και η σχέση της με την άνοδο των ψυχικών διαταραχών στα παιδιά

https://www.psychologynow.gr/psychology-in-our-life/society/3167-i-parakmi-tou-paixnidioy-kai-i-sxesi-tis-me-tin-anodo-ton-psyxikon-diataraxon-sta-paidia.html

——————–

Ο εγκέφαλος του μωρού δεν είναι μια λευκή κόλλα.

http://antikleidi.com/2012/01/20/infantbrainkolla/

——————–

Μία ανησυχητική έρευνα για τον επιπολασμό του αυτσιμού

http://www.autismgreece.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=328&Itemid=46

——————–

Τα πλεονεκτήματα της τήρησης καθημερινού προγράμματος σε παιδιά προσχολικής ηλικίας 

https://autismfasma.blogspot.gr/2017/01/blog-post_17.html

——————–

Συναισθηματικοί Βρικόλακες

https://psychinfo.gr/%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83-2/emotionalvampire/

——————–

Αυτισμός και αισθητηριακή ευαισθησία

https://www.youtube.com/watch?v=ycCN3qTYVyo

——————–

Ο αισθητηριακός κόσμος του αυτισμού

https://www.youtube.com/watch?v=V5o5reBfrlI

——————–

Βιβλίο Αυτο-υποστήριξης για ενήλικες στο φάσμα του αυτισμού (Autism Praxis)

http://eidikidiapaidagogisi.blogspot.gr/2017/02/pdf.html

——————–

Γιατί Η Ελλάδα Πρέπει Να Επενδύσει Στην Προσχολική Αγωγή

http://www.dianeosis.org/2017/02/prosxoliki_agogi/

——————–

Ένα πολύ ωραίο βίντεο για τους ενήλικες με δυσπραξία

http://www.itv.com/news/calendar/update/2017-02-02/living-with-dyspraxia-see-life-from-joes-point-of-view/

——————–

Ένα ποίημα ενός 10χρονου παιδιού με Σύνδρομο Asperger

https://www.facebook.com/NationalAutism/photos/a.419315444282.209733.299524134282/10154112555864283/?type=3&theater

——————–

Γραφή… Μια σύνθετη δεξιότητα

http://www.paideia-news.com/index.php?id=109&hid=24680&url=%CE%93%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%E2%80%A6-%CE%9C%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1

——————–

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ

http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-21-29/29198-kdkdkdmmdndnnduuud

——————–

Η κυρία Σιντορέ και η γραμματική σαν παραμύθι – Πάνος Μουζουράκης – Τα Σημεία Στίξης

https://www.youtube.com/watch?v=RAcdNhD3nZY&feature=share

——————–

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα για την προωρότητα και την αισθητηριακή επεξεργασία

https://www.sciencedaily.com/releases/2017/01/170126132612.htm

——————–

Αθόρυβες πρακτικές για πειθαρχία στη σχολική τάξη

 http://fresh-education.blogspot.gr/2016/06/blog-post_70.html

——————–

Μάθηση βασισμένη στον εγκέφαλο: Τα νευρολογικά ευρήματα για τον ανθρώπινο εγκέφαλο που κάθε δάσκαλος χρειάζεται να ξέρει για να είναι αποτελεσματικός

 http://orizontascentre.com/2016/08/%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CF%85/

 ——————–

Οι γονείς «ελικόπτερα»

 http://www.ipaideia.gr/eidhseis/ti-einai-oi-goneis-elikoptera.htm

 ——————–