Ανακοινώσεις

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ


Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
 
ΠΑΙΧΝΙΔΙ
-Αποφυγή χειρισμού παιχνιδιών και τυπικών υλικών παιχνιδιού

-Απόσυρση από θορυβώδη παιχνίδια, και παιχνίδια που βγάζουν ήχους

-Φόβος στην κίνηση που χρειάζεται για την εξερεύνηση του περιβάλλοντος

-Απόσυρση από ειδικές παιδικές εκδηλώσεις όπως πάρτυ γενεθλίων, αποκριάτικες εκδηλώσεις, πάρτυ εορταστικά κλπ

ΑΥΤΟΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

– Αποφυγή ή/και άρνηση υφών τροφής, γεύσεων, μυρωδιών, θερμοκρασίας

– Αποφυγή ή/και άρνηση πλυσίματος των δοντιών και μπάνιου

– Αποφυγή ή/και άρνηση χτενίσματος μαλλιών, λουσίματος, κουρέματος

– Αποφυγή ή/και άρνηση υλικών ρούχων και διαδικασίας ντυσίματος

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

-Αποφυγή υλικών της τάξης και εργαλείων

-Δυσκολία στην συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν κίνηση, άγγιγμα ή ήχο

-Δυσκολία να παραμείνει σε σειρά

-Δυσκολία να ρυθμίσει από μόνο του την προσοχή στην τάξη

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

-Αποδιοργάνωση να φτιάξει δεσμούς ώστε να προσεγγίσει/αποφύγει παλεύοντας με την απτική απέχθεια

-Αποφυγή, ανάγκη να ελέγχεται, ή επιθετικότητα με τους συμμαθητές του

-Αποδιοργάνωση στην ικανότητα να αναπτύξει και διατηρήσει φιλίες και σχέσεις αγάπης με τους ενήλικες

-Μειωμένη πρόσληψη κανόνων κοινωνικής αποδοχής ώστε να μειωθεί η χαμηλή αυτοπεποίθηση